במהלך נועז למינם את הנגישות לכלי רכב חשמליים (EV), הממשל של ביידן הכריז על מענק משמעותי של 11.1 מיליון דולר לפילדלפיה, במטרה לקדם תחבורה בת קיימא. מימון זה יקל על התקנת 100 תחנות טעינה לכלי רכב חשמליים—כל אחת מהן מצוידת בשני חיבורי טעינה—מה שיביא ל-200 נקודות טעינה חדשות באזור.
משרד התחבורה ומערכות התשתיות של העיר (OTIS) אישר כי 75 מתוך התחנות הללו ימוקמו באופן אסטרטגי בתוך פילדלפיה, במגרשים ובמתקנים בבעלות העיר המנוהלים על ידי רשות החניה של פילדלפיה. 25 התחנות הנותרות יתמקדו באזורי חריגות היסטוריות במטרה לשפר את הנגישות ההוגנת לתשתית הטעינה.
מענק זה הוא חלק מתוכנית התשתיות לטעינה ודלק שנוסדה במסגרת חוק התשתיות הבי-פרטיזני של 2021. הכספים יעמדו לרשות מגוון רחב של פעילויות לרבות מעורבות קהילתית, תכנון, והכשרת כוח אדם, אם כי לוחות הזמנים למצב ההפעלה של המטענים עדיין לא הוגדרו.
פקידים מקומיים מאמינים כי יוזמה זו תAddress לעצב את הצורך ההולך ומתרקם באופציות טעינה ציבוריות, במיוחד עבור תושבים החיים באזורים ללא מוסכים. ההשקעה צפויה להקל על המעבר לכלי רכב חשמליים, להפחית את פליטת הפחמן ולתמוך ביצירת מקומות עבודה מקומיים.
בנוסף, מענקים פדרליים לאחרונה מדגישים את המאמצים המתמשכים לשיפור נוף התחבורה של פילדלפיה, עם הקצאה של כמעט 40 מיליון דולר לפרויקטים שונים של תשתיות ברחבי העיר.
שינוי פילדלפיה: העתיד של תשתית טעינת רכבים חשמליים
פילדלפיה עומדת לבצע צעדים משמעותיים בנגישות לכלי רכב חשמליים (EV), הודות למענק של 11.1 מיליון דולר מהממשל של ביידן. יוזמה זו שואפת לקדם תחבורה בת קיימא על ידי שיפור משמעותי של זמינות תחנות טעינה לכלי רכב חשמליים ברחבי העיר.
סקירה של היוזמה
המימון יקל על התקנת 100 תחנות טעינה חדשניות לכלי רכב חשמליים, כאשר כל אחת מהן מצוידת בשני חיבורי טעינה, מה שיביא להגדלה של 200 נקודות טעינה בסך הכל. תחנות אלו הן חיוניות לקידום אימוץ רכבים חשמליים, במיוחד בעיר שמבקשת להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלה ולהגביר את הנגישות לאופציות תחבורה בת קיימא.
מיקום אסטרטגי של תחנות טעינה
משרד התחבורה ומערכות התשתיות של העיר (OTIS) אישר כי רוב תחנות הטעינה, במיוחד 75, ימוקמו באופן אסטרטגי בתחומי העיר פילדלפיה, בעיקר במגרשים ובמתקנים בבעלות העיר המנוהלים על ידי רשות החניה של פילדלפיה. 25 התחנות הנותרות יוזמנו להרחיב את הגישה לשכונות בעלות היסטוריה של חיסרון, במטרה לתקן אי-שוויון בתשתיות התחבורה.
יתרונות ושימושים פוטנציאליים
יוזמה זו נועדה לענות על מספר צרכים:
– הגברת אימוץ רכבים חשמליים: עם יותר תשתית טעינה ציבורית, תושבים ללא מוסכים או חניה פרטית יותר סביר שיעברו לרכבים חשמליים.
– השפעה סביבתית: התרחבות מתקני טעינה לרכבים חשמליים תסייע להפחתת פליטת הפחמן, בהתאם למטרות רחבות יותר של פעולה אקלימית.
– הזדמנויות כלכליות: הכספים שהוקצו להכשרה מקצועית מבטיחים יצירת מקומות עבודה מקומיים, תוך תמיכה במעורבות קהילתית ובפיתוח כלכלי.
תמיכה פדרלית נוספת
מענק זה הוא חלק מתוכנית התשתיות לטעינה ודלק שהוקמה תחת חוק התשתיות הבי-פרטיזני של 2021. בנוסף לתחנות טעינה לרכבים חשמליים, מענקים פדרליים לאחרונה מהווים סימן למדיניות לשיפור נוף התחבורה הכללי של פילדלפיה, עם הקצאה של כמעט 40 מיליון דולר לפרויקטים שונים של תשתיות ברחבי העיר. השקעות אלה חיוניות כשפילדלפיה פועלת לעדכן את מערכות התחבורה שלה ולהתמודד עם מספר הרכבים החשמליים הגובר בדרכים.
יתרונות וחסרונות של היוזמה
יתרונות:
– משפרת את הנגישות לטעינה של רכבים חשמליים לתושבים.
– תומכת ביצירת מקומות עבודה מקומיים באמצעות הכשרת כוח אדם.
– תורמת לפיתוח בר קיימא על ידי קידום תחבורה נקייה.
חסרונות:
– לוח הזמנים להפעלת תחנות הטעינה החדשות עדיין עומד בתוהו, מה שיכול להשפיע על שיעורי האימוץ המוקדמים.
– עלויות ההתקנה הראשוניות עשויות שלא לכסות את כל הצרכים העתידיים בתחזוקה ובתפעול.
מסקנה
יוזמת פילדלפיה להגדלת תשתית טעינת רכבים חשמליים מייצגת צעד מכריע לעבר עתיד תחבורה יותר בר קיימא והוגן. ככל שהביקוש לרכבים חשמליים ממשיך לגדול, השקעות כאלה חיוניות ליצירת סביבה תומכת שמאפשרת לתושבים לעבור למודלים נקיים ויעילים יותר של תחבורה.
למידע נוסף על יוזמות תחבורה בת קיימא, בקרו באתר transportation.gov.